Nieuwe generaties van klanten en technologieën bepalen de regels van het spel. Bedrijfsmodellen die gedurende decennia gebruikt werden, zijn nu ontoereikend om voor voortdurende groei en ontwikkeling te zorgen. Als gevolg hiervan zoeken de meeste bedrijven en organisaties naar andere business modellen die inkomsten kunnen genereren en kosten drukken. Digitale bedrijfstransformatie vraagt een nieuwe manier van denken en problemen oplossen. De sleutels tot een succesvolle digitalisering zijn:

NIEUWE STRATEGIE
Om een succesvolle business transformatie tot stand te brengen is het nodig om flexibel te kunnen inspelen op de wijzigende marktomstandigheden. Kortom, de richting van het bedrijf dient (vaak & voortdurend) te wijzigen, wat de taak is van het top management. Strategie is het ingebeelde pad van de onderneming, terwijl de visie de lantaarn is die het pad oplicht en de richting toont voor de werknemers. De vernieuwde strategie moet een andere manier tonen van hoe omgaan met de middelen, de optimalisering ervan en nieuwe inkomstenbronnen aanspreken.

VERBETERING VAN DE GEBRUIKERSERVARING
Het doel van een bedrijfstransformatie is om technologische vooruitgang te maken die een betere gebruikerservaring tot stand brengt. Technologie wijzigt de gewoonten van klanten quasi dagelijks. Een moderne klant wil dat zijn wensen op een nieuwe & unieke manier ingevuld worden. Hoewel het einddoel van een bedrijf winst is, mogen we dus niet vergeten hoe we dit bereiken, nl. door tevreden en loyale klanten.

DIGITALE MARKETING
Bedrijven moeten er zich bewust van zijn dat de klanten van vandaag (en die van de toekomst) opgroeien met internettechnologieën die hen in staat stellen om snel en gemakkelijk toegang te hebben tot allerlei informatie. Dit leidt tot een andere manier van bedrijfsadvertering, gegevensanalyse en -verzameling en communicatie met klanten.

MODERN CRM SYSTEEM
Er zijn bijna geen bedrijven die geen vorm van CRM (Customer Relationship Management) hebben. Degelijke analyse en gebruik maken van klanteninformatie is een van de sleutelfactoren voor een succesvol bedrijf! Een modern en goed georganiseerde CRM software ondersteunt dit. Elke klant is uniek wat betreft hun noden en wensen & zo zouden ze ook gezien moeten worden. Moderne CRM software draagt zorg voor deze wensen en noden: het laat een grondige analyse van de beschikbare informatie toe die op zijn beurt leidt tot een adequaat voorstel voor de klant.

Microsoft heeft als antwoord op deze uitdagingen Dynamics 365 Business Central gelanceerd. Het is een unieke oplossing die in de Cloud werkt en zonder problemen de medewerkers en businessprocessen met elkaar verbindt om gegevens te kunnen delen en eenvoudig rapporten te genereren. Microsoft Dynamics 365 Business Central bevat een set van kernfuncties: financieel beheer, verkoop & service management, project management, supply chain management, operations managements, rapporten & analytics. De integratie tussen de verschillende modules zorgt ervoor dat al uw medewerkers alle informatie aan hun vingers hebben op eender welk moment.

Bij ITAF begrijpen we het belang van een langetermijnvisie en onze experten helpen u graag verder om een duidelijke digitaliseringsstrategie tot stand te brengen met bedrijfsdoelen doorheen de organisatie en haalbare roadmaps voor een oplossing op uw maat, voor uw bedrijf en in lijn met uw aanpak.

Heb je vragen over Microsoft Dynamics Business Central of onze ERP implementatiediensten?

Neem vandaag nog contact op met ITAF voor een gratis offerte.

Frans van Ryhovelaan 325, 9000 Gent, Belgium

Leuvensesteenweg 677, 1930 Zaventem, Belgium

Meensesteenweg 699, 8800 Roeselare, Belgium

Wilselsesteenweg 257, 3010 Leuven, Belgium

Haïfastraat 6, 2030 Antwerpen, Belgium

Durmitorska 1, Beograd, Serbia

Jovana Subotića 1, Novi Sad, Serbia

Steenovenstraat 13a, 2340 Turnhout (Beerse)